vineri, 7 februarie 2014

"Pisicile cad mereu in picioare"

Salut! Ce mai faceti? Am revenit, cu volumul 2 al seriei "Cele noua vieti ale lui Chloe King", "Rapirea", scris de Liz Branswell (alias Celia Thomson).
Prezentare generala:
"PISICILE CAD MEREU ÎN PICIOARE
Pentru Chloe King, viaţa devine din ce în ce mai palpitantă. Ea nu este nicidecum o adolescentă oarecare, iar faptul că se dovedeşte a fi descendenta unei rase mitice de feline o transformă în ţinta principală a războinicilor din Ordinul A Zecea Lamă.
O povară greu de dus pentru o fată de şaisprezece ani, dar destinul ei este pecetluit şi trebuie să se împlinească. Ea este Aleasa şi trebuie să-şi salveze semenii, chiar cu preţul sacrificiului suprem. Dar să nu uităm că are nouă vieţi!
Acum, un serial de televiziune produs de ABC FAMILY."

Parerea mea:

PLUS  
Frapant!!! Al doliea volum al seriei mi-a placut mult mai mult decat primul: este plin de actiune si suspans, nestiind la ce sa te astepti. Chloe, din pacate, datorita recentei lupte impotriva Cotcarului, este nevoita sa ramana in casa, fara posibilitatea de a-si vedea mama sau prietenii. Lucrurile se complica, aceasta este acuzata de uciderea celui mentionat mai devreme, in consecinta este urmarita la tot pasul, fiind vesnic ademenita in capcanele Ordinului A Zecea Lama. Chloe reuseste sa isi gaseasca originile, isi face noi prieteni si, gaseste un nou tata - cel putin asa pare la inceput - in persoana lui Serghei, capetenia Semetiei. Volumul surprinde nu numai in modul de zugravire a actiunii, ci si in modul de ilustrare a sentimentelor protagonistei, inca prinsa in acest labirint al iubirii, pe de o parte fiind Brian, iar pe de alta parte Alec. 
Actiunea numai este concentrata doar asupra lui Chloe, ci si a prietenilor ei, cititorul, putand acum descoperi modurile de percepere a lumii din jur ale lui Amy si Paul. In a doua parte volumului, mama lui Chloe este rapita, iar in final isi sacrifica o viata pentru a o  proteja, dezvaluind lumii adevarata ei fata, de conducatoarea spirituala a semetiei. Ce pot sa mai spun... Cititi primul volum si nu uitati de al doilea, chiar si de al treilea(il incep azi ;) ). Personajul favorit al meu, este Kim(are urechiuse de pisica, gheare. labute, vreau si eu !!!)
MINUS
Exista, totusi, si un mic minus... Inca o data, descrierea lasa de dorit....
FRAGMENT :(sincer, mi s-a parut foarte original aici)
"El nu e tatal meu adevarat, isi aminti siesi Chloe. Unde naiba a fost Serghei, cand aveam nevoie sa invat cum sa merg pe bicicleta, sau cand nu-mi dadeam seama cum sa inmultesc fractiile intre ele, sau cand Scott Shannon m-a lasat cu ochii in soare la bal si a invitat-o pe Liz Branswell chiar sub nasul meu?"
Cand atat fellows, bye bye!!! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu